کاهش عرضه روغن سرخکردنی در بازار+پاسخ سازمان حمایت
جارستان به نقل از ایسنا؛ مشاهدات حاکی از آن است که عرضه روغن سرخکردنی در سطح خرده فروشیها کم شده است. سال گذشته تولید و توزیع روغن مایع و جامد چالش های بسیاری را به همراه داشت و کاهش عرضه آن به بازار، بسیاری را برای خرید روغن مجبور به ایستادن در صفهای طولانی کرد.
جارستان به نقل از ایسنا؛ مشاهدات حاکی از آن است که عرضه روغن سرخکردنی در سطح خرده فروشیها کم شده است.
سال گذشته تولید و توزیع روغن مایع و جامد چالش های بسیاری را به همراه داشت و کاهش عرضه آن به بازار، بسیاری را برای خرید روغن مجبور به ایستادن در صفهای طولانی کرد. البته اقدامات صورت گرفته و تزریق چندین هزار تن روغن توسط شرکت بازرگانی دولتی توانست ثبات و آرامش نسبی در بازار برقرار کند، اما کمبود روغن جامد همچنان پابرجا ماند.
امسال نیز عرضه کم روغن جامد همچنان ادامه دار شده است و در کنار آن نیز براساس مشاهدات میدانی و گزارش های رسیده از خرده فروشی های سطح شهر تهران، عرضه روغن سرخ کردنی هم در مغازه ها کم شده است.
موضوعی که رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که روغن سرخ کردنی به اندازه کافی در بازار وجود دارد و علت اینکه در برخی از خرده فروشیها عرضه نمی شود، کمبود روغن نیست بلکه موضوع این است که این خرده فروشیها واحد خود را در سامانه جامع تجارت تعریف نکرده و کد نقش دریافت نکرده اند.
تابش در صحبت هایش همچنین به عرضه روغن جامد نیز اشاره کرد و گفت که در حال حاضر مشکل اصلی، تامین روغن جامد است که با برنامهریزیهای انجام شده و نظارت، امیدواریم تا پیش از ماه مبارک رمضان این مشکل برطرف شود.
با وجود اینکه مسئولان مربوطه از سال گذشته همواره وعده دادهاند که مشکلات موجود در تولید و توزیع روغن جامد و مایع را حل کنند، اما به نظر می رسد که این وعدهها هنوز عملیاتی نشده و تنها حد حرف باقی مانده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰